Wednesday, November 6, 2013

Venice

Drugič v Benetkah. 
Še vedno je najtežje poiskat stranišče, saj piše na tleh, ampak da bi pa zraven pisalo koliko metrov/časa še je do "cilja" pa ne. Še vedno je gneča. Vsi želijo videt Benetke preden se potopijo. Še vedno moški z rdečimi vrtnicami in temnopolti z torbicami. Še vedno tisti moj občutek, da bi pa mogoče rada tukaj živela pol leta. V tistem času pa jedla samo poceni fast food ali doma pripravljene špagete. In nič nakupovala, saj ni nizkocenovnih trgovin (:
Znova mi je bilo všeč. In še bom šla.









Ste že bili v Benetkah? Bi šli? Kolikokrat že?

Con amore, Evelina

20 comments:

  1. Obožujem Benetke! Sama sem bila sicer tam zgolj enkrat, čeprav so le dve uri oddaljene od mene. Zelo si jih želim enkrat obiskati v času pustovanja, baje je zelo pravljično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem tudi mislila enkrat it v času pustovanja, pa se ni izšlo. Pa naj ne bi bilo tako vredu kot pravijo... Ne vem res moram tudi jaz it... Ti pa tudi poročaj.! :D

      Delete
  2. Zgodovinsko so posebne... Ampak turistično zelo precenjena destinacija...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno tako, se strinjam. Ampak precenjena ali ne. Meni je še vedno všeč (:

      Delete
  3. Benetke so čudovite! Bila sem že dvakrat, vendar smo se obakrat izgubili in tavali potem spoznali nove ljudi, skratka nikoli nam ni bilo dolgčas (: hah

    ReplyDelete
  4. Lepe slike! :) Nisem še bila, ampak moram it enkrat. :)

    ReplyDelete
  5. Ooo lepe slike!
    Jaz še nisem bila, si pa zelo želim :)

    ReplyDelete
  6. zelo lepe slike! Js tudi še nism bila, ampak bo res treba it :)

    ReplyDelete
  7. Meni so tudi fotke všeč! :)

    ReplyDelete
  8. Krasne slike...Benetke pa bi res rada obiskala, sploh ne vem zakaj še jih nisem , glede na to da niso tako daleč :)

    ReplyDelete
  9. OOOooobožujem Benetke :) mislim, da se tam več ne bi mogla izgubiti. Sem upala, da bom letos šla četrtič, ampak zaenkrat še ni uspelo hehe. Slovenci smo lahko res srečni, ne le, da imamo pri nas tako lepo, še ne daleč vstran imamo tako lepe kraje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To si pa tako lepo napisala. Ja res smo lahko srečni in obožujem našo Slovenijo! Pa še kul sosede imamo.. (;

      Delete
  10. Dober toning na fotkah, mi je zelo všeč. V benetkah v bistvu še nisem bil, vedno sem šel samo mimo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, sem bila nad njim ko sem ga dolgo gledala že malo skeptična (: Nisem vedela ali mi je všeč ali ne...

      Delete
  11. Wow, vidim, da noro uživaš! Lepo se imej še naprej :)

    ReplyDelete
  12. Vauuu.... nisem še bila, ampak po tem sodeč, bi šla takoj!!!!
    Prečudovito! ^^

    ReplyDelete
  13. woww, presenečena na število komentarjev. Hvala vam! :D

    ReplyDelete
  14. Izgleda res lepo in zanimivo mesto, takoj bi šla - sem ena izmed tistih, ki še niso bili v Benetkah :D

    ReplyDelete