Saturday, September 28, 2013

Spremembe


Prvo bi se rada vsem še enkrat zahvalila za včerajšne komentarje. Tisti preberite tudi moje odgovore. (:
Druga stvar, ki je zanimiva pa so spremembe. Spremembe pri mojih osebnih stvareh in pri mojem osebnem doživljanju. 
Kot vidite pa je tudi majhna sprememba pri glavi bloga (zgoraj), dodala sem namreč strani. Od danes naprej, lahko tudi kaj več preberete o meni (About me). Za vse tiste, ki me ne poznate in za tiste, ki me poznate zelo dobro, ampak vas vseeno zanima kaj sem pa vendarle napisala. Poleg tega, pa lahko zdaj lažje "smuknete" na moj Instagram, FB itd.
Na začetku sem si vse skupaj zamislila nekako drugače. Ampak sem potem ugotovila, da če bi želela drugače bi potrebovala malo več programerskega znanja in malce več ur/dnevov dela in študiranje teh programskih hieroglifov. Kar pa ne pomeni da se tega ne bom lotila, samo potrebujem čas in veliko volje.

Še ena sprememba pa bo tudi na moji FB strani. Namreč objavljala bom smešne, zanimive in lepe stvari, ki bodo vzete iz interneta, iz moje glave, iz knjig ali filmov.Tako da vam dajo misliti in polepšajo jutra, dneve ali večere.

Kako vam je všeč majhna sprememba?

Love, Evelina

5 comments:

  1. Spremembe so vedno dobrodošle :)

    ReplyDelete
  2. Spremembe so vedno dobrodošle :-) Na vsake nekaj časa :-) Ker drugače postane življenje preveč enolično in dolgočasno :-)

    ReplyDelete
  3. najprej sploh nism opazila, da si dodala strani :) super :) drugače pa ja, če hočeš kaj spreminjat blog in se ravno ne spoznaš na urejanje, je zadeva kar zakomplicirana in dolgotrajna hah:D

    ReplyDelete