Tuesday, July 9, 2013

Paparazzi

Pa sem nazaj iz kratkega oddiha na slovenski obali. Ko se vozimo proti morju vedno rada poslušam glasbo z spuščeno avtomobilsko okno in z vetrom v laseh. Ampak letos je bila druga zgodba. Ko sem zagledala kako pred nami vozi zelo lepa rumena Diana. Sem v roke vzela fotoaparat in ga želela dobit najboljše, kaj se da. Tako je nastalo kar 30 slik. Saj mi nihče ne bo rekel, da je lahko fotografirat, ko te premetava na zadnjih sedežih ob velikih ovinkih in teh res ni manjkalo. Sem pa zato zelo dobro ujela Diano.




Ampak tisti dan nisem bila samo paparazzi, ampak sem tudi imela preizkušnjo hitrega fotografiranje. Ko vidiš dirkalne avte za dol past in ko še v istem trenutku iz torbe povlečeš fotoaparat, ga vklopiš in odstraniš pokravček ter narediš fotko v zadnji stotinki, ko jo še lahko. Potem si res lahko zadovoljen sam s seboj. Samo jaz nisem bila, ker nisem vredu zaostrila. Kompozicija pa mi je zelo všeč. No, da boste vedeli o čem govorim. (: Tamaaaram...



Kateri so pa vam bolj všeč ta starejši ali ta novejši?

Love, Evelina

9 comments:

  1. Meni je bolj všeč Diana, čeprav imam rada tudi dirkalne avtomobile. Ampak ta dva na sliki mi nista kaj preveč lepa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni pa sta zanima, ker sta drugačna in vse kar drugačno mi je všeč. Razen če je tak grozno, da res ni za nikamor :D

      Delete
  2. super fotke in dober naslov. :D Sem šla brat blogec zaradi naslova hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Če sem se res tako počutila :D Dvakrat se mi je flash prižgal, po moje so mislili, da je mogoče radar :P

      Delete
  3. Diana itak. Vsako poletje me daje malo nostalgije po mojem hrošču, ki je bil moj prvi avto. Na žalost sem se odločil, da ga prodam (pa čeprav sem ga zrihtal in obnovil u nulo), potem pa sem ga čez nekaj časa videl na enem izmed parkirišč razbitega. Še danes mi je žal, da sem ga prodal. Ampak svet se pa vrti naprej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, to pa je res škoda. Mogoče, pa ni bil tvoj (: Svet se vedno vrti naprej :P Še sreča...

      Delete
  4. Meni je Diana ful lušna (:
    Druga fotka je super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni tudi :P Bo še objavljena zdaj kmalu en dan..

      Delete
  5. Starejši definitivno! Ti dirkalni so samo "za pokazat se" in niso nič kaj praktični :)
    Fotke so super :)

    ReplyDelete