Wednesday, June 12, 2013

I like it.

Včeraj sem dobila en komentar oziroma kritiko. Punca je imela svoje mnenje o določeni stvari in ga je napisala. Ko sem ji na dolgo in široko odpisala, sem doumela kako veliko mi pomenijo takšni komentarji. Ki mi pokažejo stališča nekoga drugega, me zraven še kaj naučijo in čeprav je kritika, je napisana na lep in prijazen način.

In tega želim na mojem blogu več. Ne želim samo prikimavanja z glavo in o tem kako zelo imam prav. Saj vem da nekateri mislimo podobno. Vendar za tiste, ki ne. Če imate svoje mnenje, ga povejte, meni na glas, pogovarjajmo se. Včasih se mi zdi, da se ne znamo niti poslušat, kaj šele pogovarjat. Mogoče se ob izmenjavi mnenj kaj naučimo in to je super. To včasih pogrešam.
Seveda pa sem ne spada brezglavo komentiranje, poniževanje in še česa. Za to si lahko kupite zvezek in vanj "gobcajte".

Nepozabite več glav, več ve. Tudi ko si delimo mnenja.

Love, Evelina

2 comments:

  1. Ok, moram napisat, da se strinjam s tabo in ti bom prikimavala z glavo. :D Samo zato, ker imam tudi sama izkušnje s kritikami. Mnenja in nasveti so vedno dobrodošli, v dobri meri. Če jih boš upoštevala, je tvoja stvar.
    Me pa jezi, ker nekateri napišejo kritiko na nesramen način, kaar vključuje žaljenje in nesramnost. No, tisto pa potem več ne spada sem. In take rada volje brišem. :D
    sicer pa lepo napisano. Se mi zdi, da se znaš fajn izražat.

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Ja, kritike ki so mišljene pozitivno, da se izrazi ter pove mnenje so super.

    Vendar tiste "sovražne, nevoščljive" pa lahko ljudje tudi zase zadržijo :)

    ReplyDelete