Monday, May 6, 2013

I`m back home

Hellou, kot veste sem bila za prvomajske počitnice v Beogradu. Kjer sem prehodila ogromno kilometrov, izgubila veliko vode, koža se je celo v vsej vročini obarvala rdeče, nekaj malega pa tudi potemnila. Bili pa so lepši trenutki, kot je lepo vreme, zanimiva arhitektura, prijetna družba, dobra hrana in predober frozen jogurt. In po vsem tem enostavno postaneš utrujen. Potem pa še pot domov, naslednji dan pa preživet ob jedači in pijači na birmi. Ni nam lahko. Zato vas danes samo lepo pozdravljam ob gledanju Slovenija ima talent, ter ob urejanju fotk iz Srbije in birme.

Nekaj slik pa ste že lahko videli na mojem Instagramu. Sem delila z vami toliko koliko sem lahko (: Morem prav pohvalit Beograd, da je veliko Wifi povezav.

Kje ste pa ostali preživeli počitnice in ali gledate Slovenija ima talent? Kdo vam je bil najbolj všeč?

Jaz se kar težko odločim:
1. Janina mi je zelo lepo zapela, ampak še bolj všeč mi je bila pesem in scena..
2. DD Style - energične punce z res vrhunsko izvedbo, vsaka jim čast.
3. Žiga - vrhunska opera s fantastično pesmijo in z mojimi solznimi očmi.
4. Tolarčki - zabavni in hudo dobri. Te prav nasmejijo in čestitke za čudovito ime skupine. Naj se tolarji ne pozabijo.
5. Mitja me je s harmoniko popeljel v čist drugo dimenzijo.
6. Maestro sister - Prvo sem bila skeptična, zakaj pa še zdaj Maestro skupina deklet. Ampak ko sem jih videla plesat, sem vedela da si zaslužijo. Punce usklajenost vam je pisana na kožo. Čestitke.

Me prav zanima kdo bo prišel v polfinale, ker je res težka odločitev. Ampak okej, naj pride tisti ki to najbolj potrebuje in si zasluži.

Si pišemo jutri. Edward Sharpe And The Magnetic Zeros - Home

Love, Evelina

P.S.: Imela sem male težave z objavo, zato en dan prepozno (: Včasih se tudi na tehnologijo ne moreš zanest.

No comments:

Post a Comment