Thursday, March 14, 2013

Skin care


Danes bom vam pokazala, katere izdelke uporabljam za kožo.



Pred nekaj tedni sem si kupila maslo za telo od Extravaganje. Vsebuje konopljino olje in ostale naravne dodatke. Kožo nahrani in ji daje nekakšno posebno mehkost. Prav tako pa se zelo hitro vpija, da koža ni mastna. Do zdaj sem jo uporabila samo enkrat, tako da več ne bi znala povedat.

 
Ko se dan prevesi v noč je čas za brisanje make upa, ki ga nikoli nimam preveč, razen na modnih revijah, ampak tam ne odločam jaz. (: Najboljši odstranjevalec do zdaj mi je od Alverde. Zbriše vse, ne draži (niti okoli oči) in nima kakšnega posebnega vonja. Vendar pa ostane nek občutek na koži, ki ga jaz ne maram, zato si obraz vedno umijem še z vodo. Saj nimam rada ničesar na koži preden grem spat. 

 
Naslednji izdelek, ki ga uporabljam enkrat tedensko ali še manj, je Alverdina piling maska z zdravilno prstjo. Je za nečisto kožo ter proti mozoljem in ogrcem. Če res deluje ne bi vedela, saj jo premalo krat nanašam. Priporočeno je večkrat na teden. Je pa zelo prijetnega vonja in če bi bilo možno bi to masko uporabljala, kar za puder. Saj vsa rdečica izgine, barva pa se po obrazu porazdeli. 


Ko je mozoljev preveč, pa se na kritične predele namažem s tem gelom proti mozoljem od znamke CadeaVera. Če pomaga ne bi vedela, ker enostavno uporabljam premalo krat. Vendar je pa super za tiste večje grde mozolje, ker jih izsuši. To pa deluje – dokazano (:




Včasih ko se zjutraj zbudim pa uporabljam tole dnevno kremo, prav tako od Alverde. Zelo lepo navlaži, zmehča in ustvari prijeten vonj divjih rož.



Kdo se pa rad ne poljublja? Da so ustnice še mehkejše pa res priporočam tale balzam. Vsebuje delce sladkorja, tako da se ob mazanju lahko tudi posladkamo. In ne nisem goljufala s tem balzanom, ko smo imeli 7 dnevni izziv brez sladkarij, fast fooda, prigrizkov itd. (: 



Izsušene ali pekoče ustnice? Takrat mi na pomoč skoči Blistex in mi pomoč tudi dejansko daje. Ustnice navlaži in ima celo nek prijetno osvežujoč pekoč učinek.



Vsak večer pa ne sme manjkati krema za roke, že spet od Alverde. Roke se mi res rade izsušijo, sploh pozimi in če takrat ni pri roki krema ni prijetno. Dejansko jo imam vedno kar ob postelji (:


 To je to. Moja mala zakladnica za nego kože.


Love, Evelina


2 comments:

  1. Supewr stvari uporabljaš. Si me prepričala, da si kupim tale odstranjevalec za make up. :) Si ga namreč že nekaj časa nagledujem. :D
    In nasplošno so mi všeč od Alverde stvari. Imam čistilni gel za obraz od Alverde.

    Dober blog. lahko napišeš še, kaj uporabljaš za ličenje. :P

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Uuu sporoči, kako ti bo všeč (: Meni so tudi zelo všeč Alverde izdelki za kožo.. :P
      Seveda lahko napišem (:

      Delete