Tuesday, March 12, 2013

My first...

Moj prvi poljub?
Moj prvi fant?


Ne, ne nič od tega. Moj prvi Polyvore na mojem blogu. Pred kakšnim letom dni, sem nekaj časa nazaj, kar urce presedela in se igrala v Polyvoru. Te čase sem priklicala nazaj, se udobno namestila na stol in začela "ustvarjat".

Nastalo je to:

 
Tako zelo sem pozabila na rumeno v kombinaciji z sivo, črno in belo. Da sem se odločila, da nekaj naredim v teh barvah. Osnova je čisto preprosta. Rumeno žareče hlače v kombinaciji z čisto navadno sivo majico.
Danes je v našem koncu kokoške padal dež, zato sem privlekla slavne gumjaste škornje Hunter in deževni plašč, ki bi bil odprt, ter siv šal. To kombinacijo bi oblekla, za odhod po parku. Vem, da bi bile vse oči na meni, saj bi vzbujala pozornost z rumeno in Hunterkami. Ampak meni bi bilo vseeno. Skakala bi po lužah in bila kot otrok (:
Ko bi padla noč. Pa bi nase navlekla vse kar je "in": črnobelorumene, vzorčaste čevlje z polno peto; črn plašč z nekaj usnja in očala z navpičnimi črtami. Dodala še nekaj sive na nohte, vzela žareci sonček oz. torbico v roke in se pred ogledalom NEspraševala, če je too much.

Bi imeli kaj podobnega gor? So vam rumeni kosi oblačil všeč?

Love, Evelina

1 comment:

  1. Mmm ... rumena in siva. Meni je to super kombinacija, ampak to že veš:) Si me pa spomnila na Polyvore - že sto let se nisem igrala z njim, pa tako fino je.

    Super kolaž si naredila!

    ReplyDelete