Thursday, January 10, 2013

Poletje?

Ja malo ga pogrešam, poletje mislim, sploh ko večino dneva preživiš zunaj na mrazu. Ampak ni mi žal, ker sem naredila nekaj za sebe, 20 minut hitre hoje do kalvarijskih stopnic, potem hitra hoja po 455ih stopnicah gor in dol pa ne enkrat ampak dvakrat. Potem pa še domov 20 minut. Pa še hoja do kolegice. Super je bilo. (:

Se pa razume, da sem zdaj zelo utrujena in upam, da bo mi danes uspelo, da zaspim pred 2. uro. Malo sem si uničla bioritem. Vendar vem, da ga bom popravila, ker hočem!


To je pa ena poletna, pa še nasmejana. Oh, memories (:

Pogreša kdo kaj poletje?

Love, Evelina

P.S.: Objave o lažeh nisem pisala, ker smo tudi kar nekaj pokomentirali. Lahko pa še napišem samo eno misel: Najlažje je nalagati tistega, čigar želje se ujemajo z lažjo.

4 comments:

  1. original fotka, zmaga res. :D super

    ja, in pogrešam poletje. sicer mi je zima noro všeč, a letošnjo poletje je bilo super, tako da mi kar manjka. :D

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, haha.
      Meni pa ni tako zelo všeč zima -.-

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala. Pri tej sliki se vidi, da sem gibčna? Zanimivo (:

      Delete