Thursday, January 17, 2013

MM



Marilyn Monroe je ženska, ki je vredna svoje slave in svojega imena. Bila je pevka, igralka, fotomodel in tudi prva Playbojeva zajčica. Kot pevka je imela visok lep glas, kot igralka je bila komična, vendar nobenega njenega filma še nisem videla, zato ne morem dovolj dobro presodit. Kot fotomodel je imela lepi obraz in kljub temu, da se je slikala gola me to ne moti preveč, od vsakega je odločitev če si to res želi. Bila je blondinka in zato so jo imeli vsi za neumno. Tega naziva se je tudi želela otrest. Vendar neumna ni bila, to dokazujejo njeni citati, ki so intelektualni in nekaj posebnega, na primer »V Hollywoodu je dekletova krepost precej manj pomembna kot njena pričeska. Ocenjujejo te glede na to, kakšen je tvoj videz, ne, kdo si. Hollywood je kraj, kjer ti plačajo tisoč dolarjev za poljub in petdeset centov za tvojo dušo. Vem, ker sem prvo ponudbo dovolj pogosto zavrnila in se "šparala" za 50 centov.« in še en citat , ki je moje vodilo v življenju: »Vse se zgodi z razlogom«. Bila je res čudovita, pravzaprav me na njej skoraj nič ne moti, razen tega, da se je na koncu svojega življenja nekako predala v svet drog, alkoholizma in uspavalnih tablet. Škoda da je tako lepa in izjemna ženska živela samo 36 let, saj mislim da bi lahko še veliko več dosegla. Vendar pa je za slavo veliko naredila in slava ima dobre in slabe strani. Zato ji ne morem zamerit, da je sčasoma odpeketala v slabi svet. Ona najbolje pozna razlog… Prejela je tudi veliko nagrad, ki pa si jih je po mojem mnenju zelo zaslužila. Vendar ni vse zlato, kar se sveti. In tako so jo obravnavanje kot zgolj blond seks simbol, in nesrečne afere z mnogimi največjimi zvezdniki takratnega časa, to nesrečno lepotico pripeljali na rob. Naredila je tudi splav, imela je nihanje telesne teže, vendar po mojem mnenju je bila Marilyn navznoter prijetna in prijazna oseba, vsekakor pa ne razvalina, tako kot so to napisali v enem članku. Umrla naj bi pod prevelikim odmerkom uspavalnih tablet, vendar mislim da ni tako. Ona ne bi naredila samomora. Mislim da jo je nekdo hladnokrvno ubil. Saj ko so jo policisti našli na postelji mrtvo, sploh niso zaprli območja kjer je umrla, ampak je bilo vse dostopno javnosti. V njeni spalnici je bilo tudi zlomljeno okno in imela je modrice po telesu. Le zakaj bi Marilyn pred smrtjo razbila okno in si naredila modrice.?

Marilyn, ko je bila še Norma in rjavolaska:




Marilyn kot jo poznamo:





Mariyln, kot si je nepredstavljamo - malo motivacije za vse, ki trenirate:




Pozna oziroma je že kdo gledal, kakšen film v katerem igra ona? Naj napiše pod komentarjem... Hvala (:

Love, Evelina



10 comments:

  1. Meni osebno najlepša ženska. :))
    pa ne zaradi videza, ampak zaradi neke karizme, ki jo oddaja. :D
    super blogec. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, končno je to nekdo opazil, saj če dobro pogledaš sploh ni lepa, čeprav vidi vsak lepot drugače, ampak tak kot si rekla nekaj oddaja.. :P Hvala..

      Delete
  2. Gledala sem Gentlemen prefer blondes, How to marry a millionaire in Some like it hot in so mi bili vsi ful všeč. Sploh zadnji, ker je res huda komedija z noro dobrim koncem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Torej je že skrajni čas, da si pogledam kakšen film v katerem igra (: Hvala za predloge..

      Delete
  3. Krasna zenzka res, vzornica in idol danasnjim zenskam. Meni osebno je lepa. Morda ne le zaradi golega videza. Najlepso jo naredi nasmeh in njena energija. :-)
    Xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim, da vsi mislimo podobno (: Vsi vidimo to njeno energijo, ki jo oddaja in res ima lep nasmeh..

      Delete
  4. Oh Marilyn! Moja večna inspiracija in ženska v pravem pomenu besede! zakon post! =)
    visit me http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super si to napisala: ženska v pravem pomenu besede.. Hvala (:

      Delete
  5. Ahh, M.M. <3 Mislim da jo tale njen citat kar lepo opiše: "I am good, but not an angel. I do sin, but I am not the devil. I am just a small girl in a big world trying to find someone to love.” Njena biografija mi je bla ena iz med najbolj zanimivih branj + demn, res res me zanima njena nepojasnjena smrt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veliko nas je ki je enostavno pustila pečat na nas. In to je res super citat... Katero knjigo si to brala? Jaz bi tudi.. (:

      Delete