Thursday, January 3, 2013

Maline

Imam najboljšega brata na svetu. Pa to ne govorim zato, ker je moj ampak zato ker je res.! Seveda ima zasluge tudi njegova punca. Nekega lepega dne sta prišla k meni in mi tak prek oči pomahala z zmrzjenimi malinami. Kaj bi bilo z Evelinomalino brez malin? Nič. Najbrž sta opazila, da sem padla v zimski spanec  in sta me zbudila z zmrzjenimi malinami (: Onadva enostavno vesta, kako me spravit v dobro voljo z neko malenkostjo..




Denis tu je dokaz, da nisem pozabila in bodo hitro sfalile. Okusno je bilo.
Mmm, komaj čakam jutri zjutraj, da si že spet zmiksam (:

Najdete me tudi na Pinterestu:


Imate radi maline?

Love, Evelina

8 comments:

  1. Ja pa iiii :D, za najboljšo sestelco na svetu pa res ni problem :D, torej jutri bo Dan D ko ti jih bo sfalilo? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. (: Ne jutri še jih ne bo sfalilo, veš zdaj je bilo polno vsega in so maline malo počivale :D

      Delete
  2. o šit zaj si mi pa dala tako dobro idejo kaj jesti te dni juhej :D
    grem jutri nabavit že takoj zjutraj, zdaj pa napisat na list da ne pozabim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, kak dobro :D Ja, res ne pozabi! Pa ful je dobro, ravno tdaj si grem po še malo malin :P Da jih bom poleg serije papcala (:

      Delete
  3. Njaaaam, njaaaaam. :-). Odkrila si mojo sibko tocko. To plus cokolada. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu, pol pa še ti lahkko povem, da ravno kar jem čokolado :P

      Delete