Wednesday, December 19, 2012

O.o

Danes sem zaspala komaj ob 3h ponoči, zbudila pa čez 5 ur kasneje.
 Se dvignem v sedeči položaj pa mi roka ostane nekje zadaj na postelji, pa jo pogledam, ampak je nečutim. Zato sem jo prijela z drugo roko (prijema pravtako nisem čutila) in jo vrgla pred sebe. Želim premikat prste, ne gre. Želim premikat roko, ne gre. Šele čez nekaj časa, ko je prišla kri v roko, sem jo lahko premikala, ampak občutek je bil grozen.
Kako sem lahko tako čudno spala, da mi je roka zaspala, pa tudi ne vem..

Se vam je kdaj zgodilo, da ste se zbudili in niste čutili roke?

Ta dan sem zasluženo preživela ob gledanju serije, zato ena šala:

 
(:

Love, Evelina

8 comments:

  1. haha :D doživljam vsaj enkrat na teden ker spim v vseh mogočih pozah :D še prst kakšen mi včasih zaspi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, to pa je pogosto.. Pri prstih se meni tut dokaj redko zgodi ja.. Ampak cela roka, to pa je nekaj novega :P

      Delete
  2. O joj poznam občutek, grozen je, kot bi imela gumjastno roko. o.O
    Enkrat mi je noga zaspala, kar sem spoznala šele, ko sem vstala iz postelje in se zrušla na tla. :D
    Katero imed teh serij pa gledaš? Al kar vse? Jaz sem nora na The Big Bang Theory :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja točno tak.. Sem iskala to besedo: gumjasto :P ojooj, hahha: zdaj sem si prav predstavljala kak te je sfalilo :P
      Nobeno od te, še.. Lost gledam in se težko ločim, zelo težko. Torej mi priporočaš The Big Bang Theory? (:

      Delete
    2. oo pa spomnim se , tudi meni je enkrat noga zaspala, pa sploh tega ne veš, dokler ne padeš s postelje haha :D

      Delete
  3. omg mene bi kap haha. ti kar verjamem da je grozno. ni se mi še zgodilo, zato ne poznam občutka. si pa opisala tako da mi je res malo ooo, wow. :)

    xoxo

    ReplyDelete
  4. ja to se mi kr velikrat zgodi. bogve kaj moja roka počne ponoči. :) je pa res zoprn občutek, ko ne čutiš roke. :/ pa dobr vic. ;)

    ReplyDelete
  5. Res ne.. uuu nekaj novega, nisi še imela gumijastega občutka :P

    ReplyDelete