Saturday, December 29, 2012

"Logotip"

Hvala vsem, ki ste mi pomagali pri izbiri.

Večina je izbrala ta podpis, bilo vas je kar 10:


Vseh deset ki ste izbrali to, pa niste povedali vzroka zakaj je ta boljši. (:
Moje mnenje je, da je ta krepkejši in na slikah lepo izpade. Ampak je mogoče malo pretežak.

Ostalih 5 pa vas je izbralo drugi podpis:

Večina, ki ste se odločilo za ta napis, pa ste povedali tudi vzrok, ker je bolj eleganten. S tem se popolnoma strinjam.

Maja pa mi je predlagala še en napis, ampak mi ni všeč. Vse preveč široko in grobo:


Me pa je ona spomnila na brushe. Tako da sta moja dva logotipa že v brush-ih in čakata na kakšne nove fotke. Kljub temu, da še vedno nevem, katerega bom imela.

Torej, kako zdaj vse skupaj izgleda na slikah. Kateri je pa zdaj boljši? Ste si premislili?

Love, Evelina






5 comments:

  1. še zmeraj sem za tega s tanjšimi črkami. nekako bolj elegant. :D

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Vbistvu nisem mislila tako (ker ta je res groba in tudi meni ni všeč), ampak ok nima veze ;) Še vedno sem za druge verzijo :P

    ReplyDelete
  3. Še vedno 1. Je bolj poln, prav lušten. Drugi mi ni všeč, zaradi tanke pisave, prvi pa ima krepko pisavo in to mi je zelo všeč :)

    ReplyDelete
  4. 2.
    sedaj na fotografiji se vidi, da drug lepše izpade ker je elegantnejši, ta tretji pa mi ne potegne

    ReplyDelete
  5. Meni je bolj všeč tisti s tanjšimi črkami. Manj je vpadljiv, ampak ga vseeno opaziš.

    ReplyDelete