Tuesday, December 4, 2012

Gotof je!

Ko sem včeraj objavila včerajšnjo objavo (:. Me je kliknila prijateljica in najin pogovor je tekel nekako takole:

T: Ko smo že pri italijanščini te naučim še nekaj uporabnega. Kaj misliš, kaj pomeni "Sei finito"?

Jaz: jaaa..prosim. Nekaj da je končano? (:

T: V tvojem mestu je bil ta stavek zadnje čase pogosto izrečen. Pomeni: konec je s tabo oz. po vaše: Gotof si. :D

V trenutku me je tako nasmejala in me dejansko spravila v boljšo voljo (: Tak! Zdaj pa še v italijanščini vem. Mogoče pa bi jim mogli v več evropskih jezikih povedat da so gotofi, ker se zdi da v slovenščini ne razumejo. Hvala T. (:

Kasneje pa še dodala:
sicer ti v Mariboru ne bo prišlo prav, ker te ne bo nihče razumel, ampak, če se boš priča kakšnemu protestu sredi Milana se boš lahko ujela z množico. ;) :D

Malo v znamenjo protestov.

Love, Evelina

4 comments:

  1. Super ideja. In res se zdi, da jim moramo povedati v kakšen drugem jeziku. slovenščina itak en razumejo kot kaže. :D

    xoxo, nina

    ReplyDelete