Tuesday, December 11, 2012

binglbingl

Danes sem si vzela čas in prebrala bloge, tiste ki jih spremljam. To delam kar pogosto vsake štiri dni. In ja blog tudi preberem, ne samo gledam slikice.. Ker če bi samo gledala sličice, bi to lahko delala na facebooku. In se mi zdi, da se na blogu more tudi kaj napisat in prebrat.

Ko sem brala bloge sem videla, da večina punc piše o decembru in ohinah vzdušju. Tudi jaz sem naredila že nekaj objav na to temo. Ampak vse slike z snegom so bile lanske.
Zato za danes ena letošnja, malo nenavadna (:


Prvič sem videla ta stroj, zato sem šklocnila. Torej, če kdo slabo vidi... na sliki je stroj, ki meče na tovornjak sneg. (: Potem sta kul grafita, pa železniški tiri pa cesta in pločnik, potem steklo in žaluzije ter JAZ za fotoaparatom. (:

Love, Evelina

2 comments:

  1. Ja samo to se nea vidi da si ti za fotoaparatom, sn gledo celi cajt na sliko če se vidiš kje noter v okno :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha, tota je pa dobra. Prava blondinska, malo peroksid ti škodi :P

      Delete