Wednesday, November 21, 2012

Dilema

Po horoskopu tehnica in v dilemi kar velikokrat. Tehtam... Danes sem tehtala bi naredila facebook stran ali ne.? Pa sem zavlačevala... Ampak potem sem se pa odločila, da bom. K temu me je spodbudila tudi Maja. Poleg tega mi je tudi pomagala, ker se mi včasih ne da razmišjat in ko vem, da bo mi nekdo kot je Maja to povedal iz prve roke, se enostavno prepustim pomoči.

Zakaj fb stran: 
1. nekateri nimate blogger profila in me lažje najdete na facebooku
2. veliko me spremlja tudi preko mojega osebnega profila, ampak moj osebni je še vedno moj osebni
 3. na tej strani bom delila več stvari, ki mi rojijo po glavi zvezi z blogom in jih bom v trenutku delila z vami
4. lažji pregled, koliko ljudi me bere
5. tam lahko tudi napišete komentar ali mnenje
6. nimam ničesar za zgubit

.
.
.

Po mojem je kar dovolj razlogov.

Najdete pa me TUKAJ (:

Hvala Maja.

Love, Evelina



No comments:

Post a Comment