Wednesday, November 7, 2012

?

Včeraj mi je Garance Dore, dala misliti. Torej v kaj sem se poglobila.

Slovenščina je zelo lep jezik. Imamo besedo za prijatelje in ostale - rada te imam in besedo za tistega enega, kateremu izrečeš - ljubim te (smešno ampak ravno se mi vrti Elvis Presley - Love Me Tender (: ). Ljubim te je za mene zeeeelo težka beseda in jo zelo cenim. Ljubiti res nemoreš vsakogar. Nekateri bi rekli, da je to kompliciranje. Ampak meni je ravno to všeč.
I love you - to zveni tako vsakdanje. In zato mi res ni všeč, ko fantek to reče punčki, s katero je. Saj sem poudarila fantek in punčka v nezrelih najstniških letih.
Včasih se prav zmedeš in neveš, kako misli. Včasih je pa fajn vedet, ker veš da si nekomu na nek način zelo pri srcu in od tistega ne želiš slišat, rad te imam ali I love you, če to slišiš v vsakem filmu, v vsaki družbi itd.
Nazadnje pa je le pomembno kaj je v srcu, a je tako? Ampak včasih je super tudi to z besedami opisat, zato sem vesela za to lepo besedo (:


Kako pa vi gledate na vso stvar? In kdaj je meja med rad te imam in ljubim te?

Včasih se zdi: prvo se imata rada, potem pride zaljubljenost in takrat nastopi ljubim te. Kaj pa če zaljubljenost preskočiš, ker je šla tako hitro mimo tebe in tega ne moreš izrečt in ostane samo večni rad te imam?

Kompliciranje. Ampak, če kompliciraš pri lepih stvareh je luštno. (:

Ne pozabit, nič ti ne pomaga rad mam njo/njega in ljubim te, če nimaš rad sebe, zato imejmo prvo radi sebe, šele na to druge. (:

Rada vas mam, ker berete, ker me spremljate, ker me podpirate, ker ste!

Evelina

2 comments:

  1. Se strinjam s tabo glede teh dveh besed. Tudi pri meni tista beseda Ljubi te nastopi po zelo dolgem času, ko začutiš da se iz Rad te imam spreminja v nekaj več, ko s fantom preživiš določene težke stvari. In včasih tega preprosto ne začutiš in bolje, da niti ne rečeš. In kljub temu, da tako čutiš je včasih težko izreči. Zame ima tako zelo globok pomen.
    Drugi jeziki (vsaj tisti, ki imajo samo eno besedo kot I love you, se mi zdi, da so res prikrajšani.)
    Fajn post! :)

    ReplyDelete
  2. Uuu mama pa res podobno mnenje (: Hvala.

    ReplyDelete