Tuesday, October 30, 2012

Ups...



Ne niso mi všeč in ne bi jih obula, ampak so mi zanimivi. Zakaj?
Prvič ne najdeš vsak dan takih čevljev in...
Drugič spominjajo me na moje otroško obdobje. Ja, otroško ne najstniško. Ko sem bila jaz stara, okoli 5 let me je teta naučila kazati sredinca. (: In potem, ko sta me mami in ati razjezla, nisem rekla niti besedice, ampak sem jima samo pokazala sredinec. Če pa še mi kaj ni pasajo pa sem pokazala še z drugo roko. In to je nekaj časa trajalo, prvo je bilo smešno in smo se skupaj tudi nasmejali. Potem pa več ni bilo smešno in mama mi je govorila, da to ni prav. Ampak nisem je poslušala, ko pa me je enkrat skregal ata, pa tega nikoli več nisem pokazala. Tako zelo me je izučilo. Tako da vsi, ki to kažete. To je fuuj! Akak... In res ni lepo, grde besede so pregrde, da bi prihajale iz lepih ust in sredinec je prepomemben, da bi z njim kazali grde stvari..

Govorimo in delajmo lepe stvari... (:

Love, Evelina

2 comments:

  1. haha, so pa res nekaj posebnega ja. Obula jih tudi jaz ne bi. :)

    xoxo

    ReplyDelete