Saturday, October 20, 2012

Suprise!!

Le o čem govorim.
Torej za mano je pester teden, ampak ne bi ga zamenjala. Bilo je super. Danes smo imeli še eno revijo in zdaj si zaslužim zaslužen počitek (: Vendar tega, kar mi je danes naredila moja skupina, ki jih učim manekenske hoje in plesa pri Vulcano models, ne bom nikoli pozabila. Fanta sta prišla po mene, in rekla: Punce te rabijo. Pa tak jaz polna drugim skrbi, rečem, zakaj pa? Pa tak onadva ne vem, predvsem Lea te rabi. (: Pa jaz v redu. Mogoče gre kaj za make up. Pa res so sedela pred Limoni-jem, pa tak razmišljam, ja najbrž gre kaj za make up. Pa tak polno punc okoli, pa vse iz moje skupine. Pa tak pridem, pa gledam, kaj zdaj.. Je kaj narobe..Pa pogledam na klop in so mi pripravili dva muffina pa svečke, ki so gorele. Pa tak vse najboljše.. Jaz nisem morala verjet, še 5 minut potem nisem prišla k sebi. Enostavno tega ne bom pozabila in zato sem vam neizmerno hvaležna. Hvala res, ste čudovita skupina in enostavno vas imam rada. Zlati ste. 




Pihnit sem mogla in si nekaj zaželet. (:

Kako so se potrudili. - 19 (:

Ko muffina več ni bilo, so ostale samo še svečke, ki sem jih shranila.

Pa ravno medvedka Po-ja ste izbrali. Ko sem še predkratkim objavila to lepo misel od Po-ja:

... in vi ste mi naredili še toliko bolj poseben in najboljši dan...
 
Mene take malenkosti čisto raznežijo in jih spravim v poseben memory in jih hranim in nalagam. Pri tem pa mi bodo pomagala slike. Če še je kaj materiala, mi pošljite.



Komaj čakam na soboto, da se vidimo, se pogovorimo in še enkrat hvala (:

Love, Evelina

3 comments:

  1. awwww yummy muffin!
    xx the cookies
    share the feeling
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    visit <3

    have a great start into the week!

    ReplyDelete
  2. Evelina jaz še imam video posnetek :D

    ReplyDelete