Monday, October 15, 2012

High Heels

Visoke petke. Katera punca pa jih ne bi obula.? To so res redke izjeme. Jaz jih imam zelo rada. Čimvišje so, tem boljše. In potem zasledim na facebooku, da bodo 13.10. plesne delavnice v visokih petkah. V redu, rada plešem, rada imam petke, nekaj novega, zakaj pa ne bi poskusila? Pa sem in bilo je super.
Vendar sem imela manjše težave, da sem si zapomnila koreografijo. Najbrž je to posledica tega, da že 5 let nisem plesala v skupini in tudi, da moj spomin peša. Dobro, ni bilo tako slabo. Ampak ko je že večina plesalk že vso zadevo znala, sem se še jaz lovila. Z namenom sem rekla plesalk, saj so vse ples trenirala in mislim, da nekatere že tudi ogromno let. Najbrž sem bila edina ko ga ne treniram več. Ampak to sploh ni važno. Bilo je superfinofajn in na koncu šteje le to. (:


Me najdete? Prva v zadnji vrsti (:




Andreja pa je odlična plesalka.! Obvlada.

Radi migate? (:

Love, Evelina

5 comments:

  1. da odgovorim na zadnje vprašanje: jaa rada migam :P rada plešem :P

    kaj so te kaj zažulili čevlji al pa kaj? sploh si ne predstavljam ... a je kak video tud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu, lepo lepo.

      Nič žuljev, nič bolelo.. Edino, kaj je, ko sem prišla domov. Sem imela tako zelo veliko modrico na kolenu, ker je bil zadnji gib takšen. Ampak nič bolečega. Samo občutljivo področje najbrž. Ni videa (:

      Delete
  2. oja, še ena ki rada miga. Ni šans, da bi bila na mestu, ko igra glasba. :D

    Super je moralo biti. Res.

    xoxo

    ReplyDelete
  3. linč ples v petkah, haha obvladaš :)

    ReplyDelete