Wednesday, October 10, 2012

Bi ali ne bi?

Če se je Shakespeare spraševal, biti ali ne biti. Sem se jaz spraševala, bi ali ne bi povedala svoje mnenje o Philipsovem tednu mode v LJ. Na koncu sem se odločila, da ne bom. Čeprav bi lahko veliko povedala, ampak ne bom, prvič zato ker nisem bila tam. Drugič pa zato, ker je toliko bloggerk že pisalo o njem, predvsem tistih, ki so vso zadevo videle od blizu, da se mi ne zdi potrebno.  Sem pa seveda vse tri dni "tedna" mode spremljala preko livestreama, z oreščki in kozarcem vode, v udobnem usnjenem stolu, včasih v postelji z glasbo na glas, z robčki na mizi in vsem kašljanjem in smrkanjem, ki spada zraven. Ampak kar je najpomembnejše z nasmeškom na obrazu. (:

Ko sem takole tri dni strmela v ekran, sem začela pogrešat naravo. Vem prav smešno, ampak dejansko je res. Zdaj je namreč najlepši letni čas, ko se spreminjajo barve, ko listje odpada, ko se veter zapletene v moje lase. Ko kakšna dežna kaplja pade na nosek (to se mi je danes dejansko tudi zgodilo). In takrat sem se spomnila na te fotografije, ki sem jih naredila lani ob približno takem času. 










Vse slike so moja last.

Kako se vam zdijo in mogoče kdo ve s kot so, saj sploh ni težko?

Love, Evelina

3 comments:

  1. krasne jesenske fotke. :)

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Veliko boljše so te slikice kot pa teden mode. V Žurnalu sem prebrala, da ni bil ravno dober.

    ReplyDelete