Wednesday, August 15, 2012

Družina


 Mogoče kdo ve, kaj je finta slike? Pa da vidimo, kdo bo ugotovil.

To je slika moje supernore družine. Nastala je, ko smo bili v Červaru-Poreču na morju. Prvi dan dobimo, že ko se vozimo, idejo za sliko. Pa sem si mislila, kak bi bilo super, če bi bili vsi za akcijo. Ampak globoko v sebi sem si mislila, mami ne bo. Rekla bo, pa daj, vsaj na morju me pusti na miru in me ne slikaj. Pa je bilo že pozno, tema, in malo sem pozabila na fotko. Potem pa me spomni moj brat. Pa sem dala malo pobude. In presenetljivo vsi so bili za akcijo. Zabavno je bilo. Vsi smo se smejali, najbolj pa mama. Od smeha so se mi kar orosile oči Res jih imam rada.

Veliko lahko zgubiš. Prijatelje, znance, hišne ljubljenčke, tudi stvari. Vse je minljivo. Ampak resnično upam, da nikoli ne bom izgubila svoje kreative in svoje družine. Ker potem izgubim vse.

Z iskrenostjo, Evelina

P.S.: Zdaj pa le s komentarji na dan, sploh če veste kaj je finta slike (:  Sploh ni težko.

3 comments:

  1. hahah vsi stojite ko pingvini ? :P

    ReplyDelete
  2. Ja pa iii kak lepo si napisala... :*

    ReplyDelete
  3. Bolj ko si star, daljše hlače imaš? :P
    (sem se malo lotila tvoje stare objave brat, ker jih še nisem ;))

    ReplyDelete