Monday, August 13, 2012

4 stene




Nikoli si nisem predstavljala, da je lahko prazna soba tako prijetna, če bi imela možnost bi imela veliko sobo, noter pa samo posteljo (ne blazino) in mizo, pa vodo, računalnik, kremo za roke, slušalke, dnevnik - v katerega bi zapisovala moje misli, dogodke in kuli ter velik prostor za ples in telovadbo. Res, nič druga ne rabim. Samo to pa sem več kot zadovoljna. Aja, pa v sosednji sobi, garderobo z veliko oblačili in čevlji pa velikim ogledalom. (:

Slika je nastala, ko sem en mesec in pol spala na blazini. In verjemite, res ni prijetno. Ali sem spala v kuhinji, ali na hodniku, pa tudi v kopalnici sem pristala. Ata pa v tovornjaku. Ampak smo preživeli. Sem pa bila v tem času manj delovna, kreativna in pridna. Nisem hodila tekat, niti nisem telovadila, še zdaj se morem prvo konkretno naspat na jogiju pa lenarit. Enostavno rabim to. Že prakticiram... (:


Še en glasbeni posladek:




Love, Evelina

No comments:

Post a Comment